Wat we doen

Office & More realiseert een kantoorinrichting waarin het gezond en prettig werken is.

Kantoorwerk verandert snel. Werknemers zijn niet langer afhankelijk van één werkplek. Ze werken thuis, of in verschillende teams en opstellingen op kantoor. De huidige dynamiek vraagt om een logische aanpak van de beschikbare ruimte, met veel oog voor de sfeer, het gebruiksgemak en de flexibiliteit van de inrichting, én last but not least; de gezondheid van de gebruiker.

Dit is wat we doen

  •  Wij (her-)ontwerpen de bedrijfsruimte voor u, zoeken naar de beste indeling, kleurstelling, meubelen en overige materialen voor een prettige werkomgeving.
  •  Wij zijn 'duidelijk' wanneer het om ergonomie gaat. Uw medewerkers zijn uw grootste kapitaal. Daar gaan we dus zorgvuldig mee om!
  • Wij begeleiden het gehele verbouwings- en inrichtingsproces.
  • Wij leveren en monteren alle benodigde materialen en meubilair. Daarbij maakt het niet uit of u een totaal vernieuwde inrichting wilt, of één enkel maar dan wel GOED product. Want we doen veel, maar we doen géén concessies aan ergonomie en kwaliteit.

Wij doen méér. Van schetsontwerp tot oplevering. U vraagt het, wij regelen het!

Een voorbeeld?

Stel; U zoekt nieuwe bureaustoelen* U googelt even op bureaustoelen en voilá, de aanbieders rollen over uw scherm. Dan is het nog een kwestie van het leukste plaatje kiezen, misschien nog de prijs vergelijken, en met een druk op de knop zijn de stoelen besteld en worden na enige tijd geleverd achter de eerste drempel begane grond.

Wat we doenDat doen wij anders; We gaan er  namelijk van uit dat u pas geholpen bent wanneer uw achterliggende vraag is beantwoord. En die is vast niet “waar haal ik de goedkoopste bureaustoel” maar eerder:  

”hoe zorg ik dat mijn medewerkers en ik góed zitten en geen rugklachten ontwikkelen?”.

Dat antwoord vindt u natuurlijk niet op internet. Iedere situatie is anders. Sterker nog, iedere persóón is anders en heeft dus ook andere behoeften waar het zijn of haar werkplek- inrichting betreft. Wij doen ons best om die behoefte zo goed mogelijk in te vullen.

*Vanzelfsprekend is dit maar een voorbeeld. Hetzelfde geldt voor álle andere materialen en diensten die we aanbieden.

We gaan graag met u in gesprek!

Prijzen Office and More

Gewoon, omdat we dan net even méér weten. En méér kunnen en willen doen dan pakketjes afleveren. Wij willen weten wat u écht nodig hebt, en zoeken daar dan de best mogelijke oplossing bij. En bent u het eens met ons voorstel, dan verzorgen wij de levering en de plaatsing van de bureaustoelen uit het voorbeeld. Tot op de werkplek. En natuurlijk stellen we ze ook nog even goed in op de gebruikers. Zodat die optimaal gebruik kunnen maken van de mogelijkheden.

Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Omdat wij dan ons werk goed hebben gedaan. En omdat we graag hebben dat u later nog eens bij ons terug komt!

Zijn wij de goede partij voor u?

Dat weet u natuurlijk pas wanneer we elkaar hebben gesproken. Maak een vrijblijvende afspraak en wij komen graag bij u langs. U hoeft er de deur dus niet voor uit. 

Zullen we kennis maken?