Kantoor-inrichting

Office & More ontwerpt en levert kantoor-inrichting waarmee het prettig werken is!

Kantoor-inrichting Almere Talo-S

Kantoor-inrichting is vakwerk

Kantoor-inrichting draait om veel meer dan alleen kantoormeubilair. Ook ergonomie, efficiëntie, werksfeer en uitstraling zijn belangrijk. Het héle plaatje moet kloppen.

Zelf doen of laten doen?

Natuurlijk kunt u overwegen kleine aanpassingen in uw kantoor-inrichting zelf te doen. Dat kan soms ook best, mits u zich goed laat informeren.

Maar heeft u medewerkers (met of zonder fysieke klachten), zoekt u goede bureaustoelen, gaat het om het (her-)inrichten van een groter oppervlak of een verbouwing dan heeft u al snel veel uit te zoeken op het gebied van ergonomie,  ARBO- en brandweereisen en (bouw-)technische zaken.

In dat geval is het verstandiger uw plannen geheel of gedeeltelijk uit te besteden.

Dit doen wij voor u

Ontwerpen

We inventariseren uw wensen, bekijken de sterke en zwakke punten van uw ruimte of hele gebouw en maken aan de hand van onze bevindingen een gedegen 2-D interieurontwerp dat we daarna met u bespreken.

Leveren

Aan de hand van het voorlopig ontwerp gaan we op zoek naar die kantoor-inrichting die het beste bij uw pakket van eisen en bedrijfsidentiteit aansluit.

We kennen de markt en de mogelijkheden en hebben uit het enorme aanbod in kantoormeubilair, ergonomische hulpmiddelen en accessoires  een voorselectie gemaakt.

Daarbij hebben we gelet op kwaliteit, ergonomie, functionaliteit, duurzaamheid en design. 

Vaste partners

Onze partners voldoen aan alle Nederlandse ARBO richtlijnen, produceren waar mogelijk duurzaam en bieden een hoogwaardig en compleet assortiment in verschillende prijsklassen.

We werken al jarenlang samen met Klain Buromoebel,  Konig & Neurath, PAMI, Interstuhl, ROVO,

FP Collection, ENEA, R-GO Tools, Human Scale en andere Europese producenten.

Assortiment

Bent u op zoek naar een enkele goede bureaustoel of een compleet nieuwe kantoor-inrichting inclusief vloeren, wanden, meubilair en verlichting? Wij hebben het voor u!
Ja, óók het zit-sta bureau (laat u goed informeren!) de schoonloopmat en het akoestische paneel.

En zoekt u iets speciaals? Vraag het ons en we zoeken het voor u uit.

Ergonomie en interieur advies 

De mentale- en fysieke gezondheid van u en uw medewerkers is belangrijk. Daarom besteden wij veel aandacht aan het ergonomische aspect van uw kantoor-inrichting.

We zijn IGR gecertificeerd en helpen u graag bij de aanschaf van de meest ergonomisch verantwoorde werkplek voor uw eigen situatie of gehele bedrijf.

Maar ook op het gebied van stoffering, zonwering en overige zaken adviseren wij u graag.

Uitvoeren

Bent u tevreden met ons inrichtingsvoorstel? Dan verzorgen wij vanzelfsprekend ook de afhandeling van uw project. We coördineren de (verbouw-) werkzaamheden, kopen alle meubelen en materialen in, en zorgen dat alles netjes wordt opgeleverd.

We werken met vaste transporteurs, stoffeerders, monteurs en andere vaklieden. 

En staat alles op zijn plaats? Dan stellen wij tot slot alle geleverde werkplekken nog even volledig op de gebruikers in.

Office & More kantoor-inrichting. Prettig werken!

 

Ontdek zelf wat wij voor u kunnen doen, maak nu een kennismakingsafspraak!